Vartotojams ir verslo klientams turime skirtingus terminus ir sąlygas. Žemiau rasite atitinkamus, jums taikomus terminus ir sąlygas:

Terminai ir sąlygos Klientams 

Atnaujinta: 2024-09-12 

 

Indeksas:

1 straipsnis - Apibrėžimai

2 straipsnis - Prekiautojo tapatybė

3 straipsnis – Sąlygų taikomumas

4 straipsnis - Pasiūlymas

5 straipsnis - Sutartis

6 straipsnis - Teisė atsisakyti sutarties

7 straipsnis - Klientų įsipareigojimai sutarties atsisakymo atveju

8 straipsnis. - Klientai, kurie pasinaudoja teise atsisakyti sutarties, ir su tuo susijusios išlaidos

9 straipsnis - Prekiautojų įsipareigojimai sutarties atsisakymo atveju

10 straipsnis - Teisės atsisakyti sutarties nesuteikimas

11 straipsnis - Kaina

12 straipsnis - Sutarties įvykdymas ir papildoma garantija

13 straipsnis. – Užsakymų teikimas ir įgyvendinimas

14 straipsnis - Ilgesnės trukmės sandoriai: trukmė, nutraukimas ir pratęsimas

15 straipsnis - Mokėjimas

16 straipsnis - Skundų procedūra

17 straipsnis - Ginčai

18 straipsnis - Filialo suteikiama garantija

19 straipsnis - Papildomos ar kitokios sąlygos

20 straipsnis - „Thuiswinkel.org“ bendrųjų sąlygų pakeitimas

1 straipsnis - Apibrėžimai

Šiose sąlygose taikomi šios apibrėžimai:

  1. Papildomas susitarimas: susitarimas, pagal kurį vartotojas nuotolinės prekybos sutartimi įsigyja produktus, skaitmeninį turinį ir (arba) paslaugas, o prekybininkas ar trečioji šalis tiekia šiuos produktus, skaitmeninį turinį ir (arba) paslaugas pagal susitarimą tarp tos trečiosios šalies ir prekybininko;
  2. Atsisakymo laikotarpis: laikotarpis, per kurį vartotojas gali pasinaudoti savo teise atsisakyti sutarties;
  3. Vartotojas: fizinis asmuo, kuris veiksmai nėra sąlygojami tikslų, susijusių su prekybos, profesijos ar verslo veikla;
  4. Diena: kalendorinė diena;
  5. Skaitmeninis turinys: duomenys, kurie kuriami ir teikiami skaitmenine forma;
  6. Ilgesnės trukmės sandoris: nuotolinė sutartis, susijusi su produktų ir (arba) paslaugų serija, pagal kurią įsipareigojimas tiekti ir (arba) pirkti yra paskirstytas per tam tikrą laikotarpį;
  7. Patvari laikmena: visos priemonės, įskaitant el. laiškus, leidžiančios vartotojui ar prekiautojui išsaugoti asmeniškai jiems skirtą informaciją taip, kad ateityje būtų lengviau ją naudoti ar konsultuotis per laikotarpį, kuriuo ši informacija yra tikslinga, bei palengvinant nepakitusį saugomos informacijos atkūrimą;
  8. Teisė atsisakyti sutarties: galimybė vartotojui atsisakyti nuotolinės sutarties per sutarties atsisakymo laikotarpį;
  9. Prekiautojas: fizinis ar juridinis asmuo, kuris yra „Thuiswinkel.org“ narys ir kuris vartotojams nuotoliniu būdu siūlo produktus, (prieigą) prie skaitmeninio turinio ir (arba) paslaugų;
  10. Nuotolinė sutartis: sutartis, sudaryta tarp prekiautojo ir vartotojo nuotolinės prekybos prekėmis, skaitmeniniu turiniu ir (arba) paslaugomis sistemoje, pagal kurią išskirtinai arba dalinai naudojamas vienas ar daugiau nuotolinio ryšio būdų iki sutarties sudarymo momento imtinai;
  11. Pavyzdinė sutarties aisisakymo forma: Europos pavyzdinė sutarties atsisakymo forma, kuri yra įtraukta į šių sąlygų I priedą;
  12. Nuotolinio ryšio technika: tai priemonė, kurią galima naudoti tariantis dėl prekiautojo pateikto pasiūlymo ir sudarant sutartį taip, kad vartotojui ir prekiautojui nereikėtų būti toje pačioje vietoje tuo pačiu metu.

2 straipsnis - Prekiautojo tapatybė

Valdoma: vidaXL Europe B.V. 

Prekiaujama naudojant pavadinimą: vidaXL.lt 

Biuro adresas:  

Mary Kingsleystraat 1   

5928 SK Venlo Nyderlandai  

El.pašto adresas: daugiau informacijos rasite šiame puslapyje.

Registracijos Nr: 09188362

PVM Nr: NL820055220B01

3 straipsnis - Sąlygų taikomumas

  1. Šios bendrosios sąlygos taikomos kiekvienam prekiautojo pasiūlymui ir kiekvienai nuotolinės prekybos sutarčiai, sudarytai tarp prekiautojo ir vartotojo.
  2. Prieš sudarant nuotolinės prekybos sutartį, šių bendrųjų sąlygų tekstas bus pateiktas vartotojui. Jei tai dėl pagrįstų priežasčių tai neįmanoma, prieš sudarant nuotolinės prekybos sutartį prekiautojas nurodys, kokiu būdu vartotojas su bendrosiomis sąlygomis gali susipažinti prekiautojo patalpose ir kad jos vartotojo prašymu bus jam kuo greičiau atsiųstos nemokamai.
  3. Jei nuotolinės prekybos sutartis sudaroma elektroniniu būdu, priešingai nei nurodyta ankstiame punkte, prieš sudarant nuotolinės prekybos sutartį, vartotojui elektroniniu būdu bus pateiktas šių bendrųjų sąlygų tekstas tokiu būdu, kad vartotojas galėtų lengvai išsaugoti juos patvarioje duomenų laikmenoje. Jei tai pagrįstai neįmanoma, prieš sudarydamas nuotolinės prekybos sutartį, prekiautojas nurodys, kur galima susipažinti su bendrosiomis sąlygomis elektroniniu būdu, ir kad paprašius jos vartotojui bus išsiųstos nemokamai elektroniniu ar kitu būdu.
  4. Tais atvejais, kai be šių bendrųjų sąlygų taikomos ir specialios su produktu ar paslauga susijusios sąlygos, antrasis ir trečiasis punktai taikomi pagal analogiją, o nesuderinamumo atveju vartotojas visada gali remtis jam palankiausia sąlyga.

4 straipsnis - Pasiūlymas

  1. Jei pasiūlymui taikomas ribotas galiojimo laikotarpis arba tam tikros sąlygos, tai bus aiškiai paminėta pasiūlyme.
  2. Pasiūlyme pateikiamas išsamus ir tikslus siūlomų produktų, skaitmeninio turinio ir (arba) paslaugų aprašymas. Aprašymas yra pakankamai išsamus, kad leistų vartotojui tinkamai įvertinti pasiūlymą. Jei prekiautojas pateikia iliustracijas, jos bus realus siūlomų produktų ir (arba) paslaugų atvaizdavimas. Prekiautojo nesaisto akivaizdžios pasiūlyme pasitaikančios klaidos.
  3. Kiekviename pasiūlyme pateikiama informacija vartotojui aiškiai parodo, kokios teisės ir pareigos yra susijusios su pasiūlymo priėmimu.

5 straipsnis - Sutartis

  1. Atsižvelgiant į tai, kas nurodyta 4 punkte, sutartis bus sudaryta tuo momentu, kai vartotojas priima pasiūlymą ir yra įvykdytos jame numatytos sąlygos.
  2. Jei vartotojas pasiūlymą priėmė elektroniniu būdu, prekiautojas nedelsdamas patvirtina, kad elektroniniu būdu gavo pasiūlymo priėmimą. Vartotojas gali nutraukti sutartį tol, kol prekiautojas nepatvirtina savo sutikimo.
  3. Jei sutartis sudaroma elektroniniu būdu, prekiautojas imsis tinkamų techninių ir organizacinių priemonių užtikrinti elektroninį duomenų perdavimą ir užtikrins saugią interneto aplinką. Jei vartotojas turi galimybę atsiskaityti elektroniniu būdu, prekybininkas imsis tinkamų saugumo priemonių.
  4. Prekiautojas įstatymiškai gali gauti informacijos apie vartotojo galimybes įvykdyti savo mokėjimo įsipareigojimus, taip pat apie faktus ir veiksnius, kurie yra svarbūs atsakingai sudarant nuotolinės prekybos sutartį. Jei šis tyrimas suteikia prekybininkui tinkamą pagrindą atsisakyti sudaryti sutartį, jis, nurodydamas motyvus, turi teisę atmesti užsakymą ar paraišką arba susieti jo įgyvendinimą su specialiomis sąlygomis.
  5. Prekiautojas ne vėliau kaip produkto, paslaugos ar skaitmeninio turinio pristatymo metu vartotojui išsiųs šią informaciją raštu arba tokiu būdu, kad vartotojas galėtų ją išsaugoti turimoje patvariojoje laikmenoje:
  • prekybininko verslo buveinės, kurioje vartotojas gali pateikti skundą, adresas;
  • sąlygos, kuriomis vartotojas gali pasinaudoti sutarties atsisakymo teise, ir būdas tai padaryti, arba aiškus pareiškimas dėl sąlygų, kuriomis teisė atsisakyti sutarties negalioja;
  • informacija apie garantijas ir esamą aptarnavimą po pardavimo;
  • kaina, įskaitant visus mokesčius už produktą, paslaugą ar skaitmeninį turinį; tiekimo išlaidas, kiek tai yra įmanoma, ir mokėjimo būdas, pristatymas ar nuotolinės sutarties vykdymas;
  • reikalavimai nutraukti sutartį, jei sutarties trukmė viršija vienerius metus arba jei ji neterminuota;
  • jei vartotojas turi teisę atsisakyti, pavyzdinė sutarties atsisakymo forma.
  1. Ilgesnės trukmės sutarties atveju ankstesniame punkte nurodyta sąlyga taikoma tik pirmajam pristatymui.

6 straipsnis - Teisė atsisakyti sutarties

Pristačius produktus

  1. Pirkdamas produktus, vartotojas turi teisę nutraukti sutartį mažiausiai 14 dienų, nenurodydamas priežasčių. Prekiautojas gali paklausti vartotojo, kokia šio nutraukimo priežastis, tačiau vartotojas nurodyti savo priežasties (-ių) neprivalo.
  2. 1 punkte nurodytas laikotarpis prasideda kitą dieną po to, kai produktą gauna vartotojas arba vartotojo paskirta trečioji šalis, neatliekanti transportavimo, arba:
  • jei vartotojas užsisakė kelis produktus: diena, kurią vartotojas arba trečioji šalis,
  • paskirta vartotojo, gavo paskutinį užsakytą produktą. Prekiautojas gali atsisakyti vieno kelių produktų užsakymo su skirtingomis pristatymo datomis, jei prieš užsakymo procesą jis apie tai aiškiai informavo vartotoją.
  • jei prekės pristatymas apima skirtingus pristatymus ar jų dalis: diena, kurią vartotojas arba vartotojo paskirta trečioji šalis gavo paskutinį pristatymą arba paskutinę jo dalį;
  • sutarčių dėl reguliaraus produktų pristatymo tam tikru laikotarpiu atveju: diena, kurią vartotojas arba vartotojo paskirta trečioji šalis gavo paskutinį užsakytą produktą.

Pristatant paslaugas ir skaitmeninį turinį, kuris nėra pateikiamas materialioje laikmenoje:

  1. Vartotojas turi teisę nenurodydamas priežasčių nutraukti skaitmeninio turinio, kuris nėra tiekiamas materialioje laikmenoje, tiekimo sutartį mažiausiai keturiolika dienų. Prekiautojas gali paklausti vartotojo, kokia šio nutraukimo priežastis, tačiau vartotojas nurodyti savo priežasties (-ių) neprivalo.
  2. 3 punkte nurodytas laikotarpis prasideda kitą dieną po sutarties sudarymo.

Laikotarpis, kuriuo leidžiama atsisakyti produktų, paslaugų ir skaitmeninio turinio, kuris nėra tiekiamas materialiojoje laikmenoje, yra pratęsiamas, jei vartotojas nebuvo informuotas apie teisę atsisakyti sutarties:

  1. Jei prekiautojas nepateikė vartotojui įstatymų privalomos informacijos apie sutarties atsisakymo teisę arba jei nebuvo pateikta pavyzdinė forma, sutarties atsisakymo laikotarpis baigiasi praėjus dvylikai mėnesių nuo pradžioje nustatyto sutarties atsisakymo laikotarpio pabaigos, remiantis ankstesnėmis šio straipsnio dalimis. .
  2. Jei prekiautojas vartotojui pateikė ankstesniame punkte nurodytą informaciją per dvylika mėnesių nuo pradinio sutarties atsisakymo laikotarpio pradžios, sutarties atsisakymo laikotarpis baigiasi praėjus 14 dienų nuo tos dienos, kurią vartotojas gavo informaciją.

7 straipsnis - Vartotojų įsipareigojimai sutarties atsisakymo laikotarpiu

  1. Laikotarpiu, per kurį dar galima atsisakyti sutarties, vartotojas su produktu ir jo pakuotėmis turi elgtis atsargiai. Jis gali išpakuoti arba naudoti produktą tik tiek, kiek tai yra būtina produkto pobūdžiui, savybėms ir veiksmingumui įvertinti. Čia svarbiausia yra tai, kad vartotojas gali elgtis su produktu ir jį tikrinti tik taip, kaip jam būtų leista parduotuvėje.
  2. Vartotojas atsako tik už tą produkto nuvertėjimą, kuris yra jo elgesio su produktu pasekmė, neįskaitant to, kas leidžiama šio straipsnio 1 punkte.
  3. Vartotojas neatsako už produkto nuvertėjimą, jei prekiautojas jam nepateikė visos įstatymų privalomos informacijos apie sutarties atsisakymo teisę iki sutarties sudarymo.

8 straipsnis - Vartotojai, kurie naudojasi savo teise atsisakyti sutarties, ir su tuo susijusios išlaidos

  1. Vartotojas, norintis pasinaudoti savo teise atsisakyti sutarties, turi apie tai pranešti prekiautojui per sutarties atsisakymo laikotarpį, naudodamasis sutarties atsisakymo formos pavyzdžiu arba kitu būdu, kuriuo aiškiai atsisakoma sutarties.
  2. Vartotojas turi grąžinti produktą arba jį perduoda prekiautojui (ar jo atstovui) kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo dienos, kaip nurodyta 1 punkte. Tai nėra būtina, jei prekiautojas pasiūlė pats atsiimti produktą. Bet kuriuo atveju vartotojas nepažeis prekių grąžinimo termino, jei jis išsiųs produktą dar nepasibaigus sutarties atsisakymo laikotarpiui.
  3. Vartotojas grąžina gaminį su visais atitinkamais priedais, jei įmanoma, originalios būsenos ir originalioje pakuotėje, laikydamasis pagrįstų ir aiškių prekiautojo nurodymų.
  4. Vartotojui pačiam tenka atsakomybė ir pareiga įrodyti, kad jis tinkamai ir laiku naudojasi teise atsisakyti sutarties.
  5. Vartotojas padengia tiesiogines prekės grąžinimo išlaidas. Jei prekiautojas nėra pareiškęs, kad šias išlaidas turi padengti vartotojas, arba jei prekiautojas nurodo norą šias išlaidas padengti pats, vartotojas prekių grąžinimo išlaidų padengti neprivalo.
  6. Jei vartotojas pasinaudoja savo teise atsisakyti sutarties prieš tai aiškiai paprašęs, kad teisės atsisakyti sutarties laikotarpiu jam būtų teikiamas ribotas arba tam tikras apibrėžtas paslaugų ar neskirtų pardavimui dujų, vandens ar elektros energijos kiekis, vartotojas privalo atlyginti prekiautojui pinigų sumą, atitinkančią tą sutarties dalį, kurią prekiautojas yra įvykdęs sutarties atsisakymo metu, palyginus su visą sutarties apimtimi.
  7. Vartotojas neprivalo padengti paslaugų tiekimo, neskirto pardavimui vandens, dujų ar elektros energijos (riboto tūrio ar kiekio) tiekimo ar miesto centrinio šildymo tiekimo išlaidų, jei:
  • prekiautojas nepateikė vartotojui pagal įstatymą privalomos informacijos apie teisę atsisakyti sutarties, sutarties atsisakymo atveju mokėtinas išlaidas ar sutarties atsisakymo formos pavyzdį, arba:
  • vartotojas aiškiai nepaklausė apie paslaugos teikimo pradžią ar dujų, vandens, elektros tiekimą ar miesto centrinio šildymo pristatymą sutarties atsisakymo laikotarpiu.
  1. Vartotojas neprivalo prisiimti jokių išlaidų už visą ar dalinį skaitmeninio turinio, kuris nėra tiekiamas materialiojoje laikmenoje, tiekimą, jei:
  • Jei prieš turinio pristatymą jis nedavė aiškaus sutikimo pradėti vykdyti sutartį dar nepasibaigus sutarties atsisakymo laikotarpiui;
  • Jei jis nepripažino, kad sutarties atsisakymo teisę prarado duodamas savo sutikimą; arba jei
  • prekiautojas nepasirūpino patvirtinti vartotojo sutikimo.
  1. Jei vartotojas pasinaudoja savo teise atsisakyti sutarties, visi papildomi susitarimai yra teisiškai nutraukiami.

9 straipsnis - Prekiautojų įsipareigojimai sutarties atsisakymo atveju

  1. Jei prekiautojas leidžia vartotojui pranešti apie savo atsisakymą elektroniniu būdu, gavęs šį pranešimą jis nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie gavimą.
  2. Prekiautojas nedelsdamas grąžina vartotojui viską, kas sumokėta, įskaitant visas pristatymo išlaidas, kurias prekiautojas priskaitė už produkto grąžinimą, ir ne vėliau kaip per 14 dienų nuo dienos, kurią vartotojas pranešė apie sutarties atsisakymą. Išskyrus tuos atvejus, kai prekiautojas pats pasiūlė atsiimti prekę, jis gali atidėti pinigų grąžinimą tol, kol atgaus produktą, arba tol, kol vartotojas įrodys, kad grąžino prekę, priklausomai nuo to, kas įvyksta anksčiau.
  3. Kompensacijai prekiautojas naudos tą patį mokėjimo metodą, kurį vartotojas naudojo iš pradžių, nebent vartotojas sutinka su kitu būdu. Vartotojui kompensacija nesukelia papildomų išlaidų.
  4. Jei vartotojas pasirinko brangų pristatymo būdą, o ne pigiausią standartinį pristatymą, prekiautojas neprivalo grąžinti papildomų brangesnio būdo išlaidų.

10 straipsnis - Sutarties atsisakymo teisės nesuteikimas

Prekybininkas gali nesuteikti teisės atsisakyti šių produktų ir paslaugų, tačiau tik tuo atveju, jei jis tai aiškiai nurodo pateikdamas pasiūlymą arba bent iš anksto prieš sudarant sutartį:

  1. Produktai ar paslaugos, kurių kainas įtakoja finansų rinkos svyravimai, nepriklausantys nuo prekybininkų įtakos ir galintys atsirasti sutarties atsisakymo laikotarpiu;
  2. Viešojo aukciono metu sudarytos sutartys. Viešu aukcionu yra apibrėžiamas pardavimo būdas, kai prekybininkas aukcione siūlo produktus, skaitmeninį turinį ir (arba) paslaugas aukciono vedėjo nurodymu, o laimėjęs pirkėjas įsipareigoja pirkti produktus, skaitmeninį turinį ir (arba) paslaugas;
  3. Paslaugų sutartys, visiškai atlikus paslaugą, tačiau tik tuo atveju, jei:
  • įgyvendinimas prasidėjo gavus aiškų išankstinį vartotojo sutikimą; ir
  • vartotojas pareiškė praradęs sutarties atsisakymo teisę, po to, kai prekybininkas visiškai įvykdė sutartį;
  1. Kelionių, atostogų ir ekskursijų paketai, kaip nurodyta Civilinio kodekso 7: 500  straipsnyje, ir keleivių vežimo sutartys;
  2. Paslaugų sutartys, suteikiančios galimybę naudotis apgyvendinimu, jei sutartyje jau nustatyta tam tikra įgyvendinimo data arba laikotarpis, ir kitais nei apgyvendinimo, prekių gabenimo, automobilių nuomos ir maitinimo tikslais;
  3. Sutartys, susijusios su laisvalaikio veikla, jei sutartyje jau nustatyta tam tikra įgyvendinimo data arba laikotarpis;
  4. Produktai, pagaminti pagal vartotojo specifikacijas, t.y., nestandartiniai ir pagaminti atsižvelgiant į konkretų vartotojo pasirinkimą ar sprendimą, arba produktai, kurie aiškiai skirti konkrečiam asmeniui;
  5. Produktai, kurie greitai genda arba kurių galiojimo laikas yra ribotas;
  6. Sandarūs produktai, kurie dėl sveikatos ar higienos apsaugos priežasčių netinkami grąžinimui ir kurių antspaudas buvo sulaužytas po pristatymo;
  7. Produktai, kurie dėl savo prigimties negrįžtamai susimaišė su kitais produktais;
  8. Alkoholiniai gėrimai, kurių kaina buvo sutarta sudarant sutartį, tačiau kurie gali būti pristatyti tik po 30 dienų, o jų tikroji vertė priklauso nuo rinkos svyravimų, kuriems prekybininkas neturi jokios įtakos;
  9. Sandarūs garso/vaizdo įrašai ir kompiuteriniai aparatai, kurių antspaudas buvo sulaužytas po pristatymo;
  10. Skaitmeninio turinio pristatymas ne materialioje laikmenoje, bet tik tuo atveju, jei:
  •  pristatymas inicijuotas su aiškiu išankstiniu vartotojo sutikimu ir
  • vartotojas pareiškė, kad sutikdamas jis prarado savo teisę atsisakyti sutarties.

11 straipsnis - Kaina

  1. Pasiūlyme nurodytu galiojimo laikotarpiu siūlomų produktų ir (arba) paslaugų kainos nebus didinamos, išskyrus PVM tarifų pokyčius.
  2. Priešingai nei nurodyta ankstesniame punkte, prekiautojas siūlomų produktų ar paslaugų kainą gali keisti tais atvejais, kai šios kainos priklauso nuo finansų rinkos svyravimų, kuriems prekiautojas neturi jokios įtakos. Pasiūlyme turi būti nurodyta ši priklausomybė nuo rinkos svyravimų bei tai, kad visos paminėtos kainos yra rekomendacinės.
  3. Kainas per 3 mėnesius nuo sutarties sudarymo galima didinti tik tuo atveju, jei jų pakilimas yra įstatymų ar kitų nuostatų pasekmė.
  4. Kainos didinimas daugiau nei 3 mėnesius po sutarties sudarymo yra leidžiamas tik tuo atveju, jei ši galimybė nurodyta prekybininko nuostatose ir:
  • jie tai yra įstatymų ar kitų nuostatų pasekmė; arba
  • vartotojui suteikiama teisė nutraukti sutartį tą dieną, kurią įsigalioja kainos padidėjimas.
  1. Produktų ar paslaugų pasiūlymuose nurodytos kainos yra su PVM.

12 straipsnis - Sutarties įvykdymas ir papildoma garantija

  1. Prekiautojas garantuoja, kad produktai ir (arba) paslaugos atitinka sutarties sąlygas, pasiūlyme nurodytas specifikacijas, pagrįstus patikimumo ir (arba) tinkamumo naudoti reikalavimus bei įstatymų numatytas nuostatas ir (arba) vyriausybės reglamentus, kurie galiojo sutarties sudarymo dieną. Jei taip susitarta, prekiautojas taip pat garantuoja, kad produktas tinka naudoti kitomis paskirtims nei įprastinė.
  2. Prekiautojo, gamintojo ar importuotojo siūlomas susitarimas dėl papildomos garantijos negali turėti įtakos įstatymuose numatytoms teisėms ir pretenzijoms, kurias vartotojas gali prekiautojui pareikšti sutarties pagrindu, jei prekiautojaas neįvykdo savo sutarties dalies įsipareigojimų.
  3. Papildoma garantija apibrėžiama kaip prekiautojo, jo tiekėjo, importuotojo ar gamintojo įsipareigojimas, suteikiantis vartotojui didesnes nei įstatymuose numatytas teises ar ieškinių galimybes tuo atveju, jei prekiautojas nevykdo savo sutarties dalies.

13 straipsnis – Užsakymų tiekimas ir įgyvendinimas

  1. Priimdamas ir vykdydamas produktų užsakymus bei vertindamas paraiškas teikti paslaugas, prekiautojas imsis kuo didžiausio atsargumo.
  2. Pristatymo vieta laikoma adresas, kurį vartotojas praneša bendrovei.
  3. Atsižvelgdama į tai, kas nurodyta šių bendrųjų sąlygų 4 straipsnyje, bendrovė įgyvendins priimtus užsakymus efektyviausiu būdu, tačiau ne vėliau kaip per 30 dienų, nebent būtų susitarta dėl kitokio pristatymo laikotarpio. Jei pristatymas vėluoja arba jei pristatymas ar jo dalis negali būti įvykdyta, vartotojas apie tai bus informuotas ne vėliau kaip per 30 dienų nuo užsakymo pateikimo. Tokiu atveju vartotojas turi teisę nemokamai nutraukti sutartį ir teisę į galimos žalos atlyginimą.
  4. Nutraukus sutartį pagal ankstesnį punktą, prekiautojas nedelsdamas grąžina vartotojui sumokėtą sumą.
  5. Prekiautojas už produktų sugadinimą ir (arba) praradimą atsako iki jų pristatymo vartotojui arba pastarojo anksčiau paskirtam atstovui, apie kurį pranešta prekiautojui, momento, nebent dėl to buvo aiškiai susitarta kitaip.

14 straipsnis - Ilgesnės trukmės sandoriai: trukmė, nutraukimas ir pratęsimas

Nutraukimas

  1. Vartotojas turi teisę bet kada nutraukti neterminuotą sutartį, sudarytą dėl nuolatinio produktų (įskaitant elektrą) ar paslaugų tiekimo, laikantis sutartų sutarties nutraukimo taisyklių ir įspėjimo laikotarpio, kuris neviršija vieno mėnesio.
  2. Vartotojas turi teisę bet kada nutraukti terminuotą sutartį, sudarytą dėl reguliaraus produktų (įskaitant elektrą) ar paslaugų tiekimo pasibaigus jos terminui, laikantis sutartų sutarties nutraukimo taisyklių ir įspėjimo laikotarpio. kad neviršija vieno mėnesio.
  3. Sutarčių, aprašytų pirmuose dviejuose punktuose, atžvilgiu vartotojas gali:
  • nutraukti jas bet kuriuo metu, ne tik tam tikru konkrečiu metu arba per tam tikrą laikotarpį;
  • nutraukti jas tokiu pat būdu, kaip jos buvo sudarytos;
  • jas visada nutraukti taikant tą patį įspėjimo laikotarpį, koks nustatytas prekiautojui.

Pratęsimas

  1. Terminuota sutartis, sudaryta dėl reguliaraus produktų (įskaitant elektrą) ar paslaugų tiekimo, negali būti automatiškai pratęsiama ar atnaujinama nustatytam laikotarpiui.
  2. Kitaip nei nurodyta ankstesniame punkte, terminuota sutartis, sudaryta dėl reguliaraus dienraščių ar savaitinių laikraščių ar žurnalų tiekimo, gali būti automatiškai pratęsta nustatytam laikotarpiui, kuris neviršija trijų mėnesių, jei vartotojas gali laisvai nutraukti šią pratęstą sutartį pasibaigus pratęsimo terminui, pranešdamas apie tai prieš ne ilgesnį kaip vieno mėnesio įspėjimo laikotarpį.
  3. Terminuota sutartis, sudaryta dėl nuolatinio produktų ar paslaugų tiekimo, gali būti automatiškai pratęsiama neribotam laikui tik tuo atveju, jei vartotojas turi teisę bet kada nutraukti sutartį, įspėdamas apie tai ne vėliau kaip prieš mėnesį, o jei sutartis yra dėl tiekti dienraščius, savaitraščius ar žurnalus reguliariai, bet rečiau nei kartą per mėnesį - prieš laikotarpį, kuris neviršija trijų mėnesių.
  4. Terminuota sutartis dėl reguliaraus dienraščių, savaitraščių ir žurnalų tiekimo pristatymo būdu (bandomoji prenumerata arba įvadinė prenumerata) nebus automatiškai pratęsta ir pasibaigs bandomojo laikotarpio ar įvadinio laikotarpio pabaigoje.

Trukmė

  1. Jei terminuotos sutarties terminas viršija vienerius metus, tai po vienerių metų vartotojas turi teisę bet kada nutraukti sutartį įspėdamas apie tai ne vėliau kaip prieš vieną mėnesį, nebent dėl  protingumo ir sąžiningumo sumetimų priešlaikinis sutarties nutraukimas būtų nepriimtinas.

15 straipsnis - Mokėjimas

  1. Jei sutartyje ar papildomose sąlygose nenustatyta jokia kita data, vartotojo mokėtinos sumos turėtų būti sumokėtos per 14 dienų nuo sutarties atsisakymo laikotarpio pradžios arba, jei sutarties atsisakymo laikotarpio nėra, per 14 dienų nuo sutarties sudarymo.  Paslaugos teikimo sutarties atveju šis 14 dienų laikotarpis prasideda kitą dieną po to, kai vartotojas gauna sutarties patvirtinimą.
  2. Bendrosiose sąlygose nustatytas išankstinis mokėjimas už produktus, parduodamus vartotojams, negali viršyti 50 proc. Kai yra nustatytas išankstinis mokėjimas, vartotojas jokiomis teisėmis, susijusiomis su atitinkamo (-ų) užsakymo (-ų) ar paslaugos (-ų) įgyvendinimu naudotis negali, kol neatliks numatyto išankstinio mokėjimo.
  3. Vartotojas privalo nedelsdamas pranešti prekiautojui apie visus pateiktų ar nurodytų mokėjimo duomenų netikslumus.
  4. Jei vartotojas laiku nevykdo savo mokėjimo įsipareigojimo (-ų), ir prekiautojas praneša vartotojui apie pavėluotą mokėjimą, vartotojui sutekiama 14 dienų, per kurias jis privalo sumokėti; jei mokėjimas nebus atliktas per šį 14 dienų laikotarpį, bus mokamos įstatymu numatytos palūkanos už skolingą sumą, o prekiautojas turi teisę išreikalauti pagrįstas neteismines skolos išieškojimo išlaidas, kurias jis patyrė. Maksimalios atlyginamos skolų išieškojimo išlaidos: 15% nesumokėtos sumos, neviršijančios 2500 EUR; 10% sumos, viršijančios 2 500 eurų, ir 5% sumos, viršijančios 5000 eurų, minimalus talyginimas - 40 eurų. Prekiautojas gali nukrypti nuo šių vartotojui palankių sumų ir procentų.

16 straipsnis - Skundų procedūra

  1. Prekiautojas pateikia skundų nagrinėjimo procedūrą, apie kurią yra pakankamai viešos informacijos, ir skundas bus nagrinėjamas pagal šią procedūrą.
  2. Vartotojas, aptikęs sutarties vykdymo trūkumų, turi nedelsdamas pateikti visus skundus prekiautojui, išsamiai ir aiškiai juos aprašydamas.
  3. Atsakymas į prekybininkui pateiktus skundus bus pateiktas per 14 dienų, skaičiuojant nuo gavimo dienos. Jei tikimasi, kad skundui reikės ilgesnio nagrinėjimo laiko, prekybininkas atsakys per 14 dienų, patvirtindamas gavimą ir nurodydamas, kada vartotojas gali tikėtis išsamesnio atsakymo.
  4. Skundą dėl produkto, paslaugos ar prekybininko paslaugos taip pat galima pateikti per skundų formą, esančią vartotojo puslapyje „Thuiswinkel.org“, www.thuiswinkel.org.

Tada skundas siunčiamas atitinkamam prekybininkui ir „Thuiswinkel.org“.

  1. Skundas, kurio nepavyksta išspręsti bendrai tariantis per pagrįstą laiką arba per 3 mėnesius nuo jo pateikimo, tampa ginču, kuriam taikoma ginčų sprendimo procedūra.

17 straipsnis - Ginčai

  1. Prekiautojo ir vartotojo sudarytoms sutartims, kurioms galioja šios bendrosios sąlygos, taikoma tik Nyderlandų teisė.
  2. Vartotojo ir prekiatojo ginčai dėl sutarčių, susijusių su šio prekybininko teikiamais produktais ir paslaugomis, sudarymo ar vykdymo, gali vartotojo arba prekiautojo būti nukreipiami į „Thuiswinkel“ ginčų komisiją, Pašto dežutė 90600, 2509 LP Haga (www.sgc.nl), tinkamai atsižvelgus į tai, kas nurodyta toliau.
  3. Ginčų komisija ginčą nagrinės tik tuo atveju, jei vartotojas pirmiausia nedelsdamas pateiks skundą prekiautojui.
  4. Ginčas turėtų būti pateiktas Ginčų komisijai raštu ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo ginčo atsiradimo.
  5. Jei vartotojas nori pateikti ginčą ginčų komisijai, prekiautojas šį pasirinkimą turi priimti. Jei prekiautojas pageidauja, vartotojas, atsakydamas į prekiautojo rašytinį prašymą, nurodys, ar jis laikysis sutarties, ar labiau nori, kad ginčą spręstų kompetentingas teismas. Jei vartotojas per penkias savaites nenurodo prekiautojui savo pasirinkimo, prekiautojas turi teisę pateikti ginčą kompetentingam teismui.
  6. Ginčų komisijos sprendimams taikomos Ginčų komisijos nuostatuose nustatytos sąlygos. Ginčų komisijos sprendimai yra privalomi.
  7. Ginčų komisiją nenagrinės ginčo arba nutrauks nagrinėjimą, jei prekiautojui buvo sustabdyti mokėjimai, jei jis bankrutavo arba faktiškai nutraukė verslo veiklą anksčiau nei komisija posėdžio metu išnagrinėjo ginčą ir priėmė galutinį sprendimą.
  8. Jei be „Thuiswinkel“ ginčų komisijos yra kita kompetentinga ginčų komisija, pripažinta arba susijusi su Ginčų komiteto vartotojų reikalų fondu (SGC) arba Skundų instituto finansinėmis tarnybomis (Kifid), pageidautina, kad „Thuiswinkel“ ginčų komisija turėtų įgaliojimą spręsti ginčus, kurie iš esmės yra susiję su pardavimo metodais arba nuotoliniu paslaugų teikimu . Visų kitų ginčų atveju bus įgaliota kita ginčų komisija, kurią pripažįsta SGK arba kuri yra susijusi su „Kifid“.

18 straipsnis - Filialo suteikiama garantija

  1. „Thuiswinkel.org“ garantuoja, kad jos narės vykdys įsipareigojimus, susijusius su įpareigojančiais patarimais, kuriuos joms nustatė „Thuiswinkel“ ginčų komisija, nebent kuri nors narė per du mėnesius nuo įpareigojančiojo patarimo nustatymo dienos nusprendė pateikti jį patikrinti teisme Patikrinimo teisme atveju garantijos galiojimas sustabdomas, ir garantija vėl įsigalioja, kai teismo sprendimas tampa galutinis ir neginčijamas, ir teismas paskelbia, kad įpareigojantis patarimas turi būti privalomai vykdomas. „Thuiswinkel.org“ sumokės vartotojuiI ki 10 000 EUR sumos, nustatytos įpareigojančiuoju patarimu. Jei įpareigojančiojo patarimo nustatyta suma yra didesnė nei 10 000 EUR, bus sumokėta tik 10 000 EUR suma. Jei suma yra didesnė nei 10 000 EUR, „Thuiswinkel.org“ įsipareigoja imtis tinkamų pastangų, kad jos narė įvykdytų įpareigojantįjį patarimą.
  2. Siekdamas šios garantijos taikymo, vartotojas turi raštiškai kreiptis į „Thuiswinkel.org“ ir savo pretenziją prekybininkui perduoti „Thuiswinkel.org“ Jei pretenzija prekybininkui viršija 10 000 eurų sumą, vartotojui bus suteikta galimybė perduoti savo pretenzijos dalį, viršijančią 10 000 eurų, „Thuiswinkel.org“, o po to ši organizacija sieks išieškoti pretenzijos sumą teisme savo vardu ir savo sąskaita. 

19 straipsnis - Papildomos ar kitos sąlygos

Papildomos nuostatos arba nuostatos, kurios skiriasi nuo šių bendrųjų sąlygų, neturi pažeisti vartotojo interesų ir turi būti pateiktos raštu arba taip, kad vartotojai galėtų jas lengvai pasiekti patvarioje laikmenoje.

20 straipsnis - „Thuiswinkel.org“ bendrųjų sąlygų pakeitimas

Šių sąlygų ir sąlygų pakeitimai įsigalios tik po to, kai jie bus numatytu būdu paskelbti, ir laikomasi požiūrio, kad tais atvejais, kai pakeitimai įvyksta pasiūlymo galiojimo metu, laikomasi vartotojui palankiausios nuostatos.

 

Thuiswinkel.org

Pašto dėžutė 7001, 6710 CB EDE, Nyderlandai.

 

Teisės gali būti tik kildinamos tik iš šių bendrųjų sąlygų versijos nyderlandų kalba.

 

 

I priedas: Pavyzdinė sutarties atsisakymo forma

 

Pavyzdinė sutarties atsisakymo forma

 

(šią formą reikia užpildyti ir grąžinti tik tuo atveju, jei norite atsisakyti sutarties)

 

- Kam:    Vida XL B.V. Mary

  Kingsleystraat 1

  5928 SK Venlo, Limburg

  The Netherlands

  webservice@vidaxl.lt

 

- Aš (mes)* informuoju (-ame) jus, kad, atsižvelgiant į mūsų sutartį dėl

Šių produktų pardavimo: [produkto aprašymas}*

Šio skaitmeninio turinio pristatymo: [skaitmeninio turinio aprašymas]*

Šios paslaugos teikimo: [paslaugos aprašymas] *

 

Aš (mes)* įgyvendinu (-ame) savo atsisakymo teisę.

 

- Užsakyta*/gauta* [paslaugų užsakymo ar prekių gavimo data]

- [Vartotojo (-ų) vardas]

- [Vartotojo (-ų) adresas]

- [Vartotojo (-ų) parašas] (tik jei ši forma pateikta popieriuje)

 

* Jei reikia, ištrinkite arba pateikite papildomos informacijos.

 

 

Terminai ir sąlygos verslo klientams

Paskutinį kartą atnaujinta: 2025-03-04

Turinys:

1 straipsnis – Apibrėžimai

2 straipsnis – Pardavėjo tapatybė

3 straipsnis – Taikomumas

4 straipsnis – Verslo klientai

5 straipsnis – Pasiūlymas

6 straipsnis – Sutartis

7 straipsnis - Kainodara

8 straipsnis – Pristatymas ir vykdymas

9 straipsnis - Mokėjimas

10 straipsnis – Nuosavybės išsaugojimas

11 straipsnis – Atsakomybė

12 straipsnis – Skundų procedūra

13 straipsnis – Įvairūs

14 straipsnis – Ginčai

1 straipsnis – Apibrėžimai

Visuose šiuose terminuose ir sąlygose bus naudojami šie terminai ir apibrėžimai:

1. Verslo klientas: fizinis arba juridinis asmuo, kuris verčiasi profesine veikla ir (arba) veikia įmonės vardu ir pateikia užsakymą vidaXL. Šis asmuo gali pateikti užsakymą tik per vidaXL verslo paskyrą. Jei užsakymas pateikiamas naudojant įprastą vidaXL paskyrą arba atsiskaitant su svečiu, manysime, kad tai daroma asmeniniais tikslais ir neleisime keisti sąskaitos faktūros. PVM grąžinimas nebus vykdomas tokiais atvejais, nes keičiant sąskaitas faktūras gali kilti sukčiavimo rizika;

2. Svetainė: vidaXL svetainė, kurioje skelbiamos šios sąlygos ir kurioje verslo klientai gali pateikti užsakymus;

3. Verslo kliento paskyra: konkreti paskyra, suteikiama įmonėms po tapatybės patvirtinimo, leidžianti verslo klientui pateikti užsakymus be PVM mokesčių, jei taikoma;

4. Pasiūlymas: vidaXL pasiūlymas parduoti Prekes/Produktus, laikantis šiose Sąlygose ir nuostatose išdėstytų sąlygų;

5. Sutartis: bet kokia vidaXL ir verslo kliento sutartis dėl Prekių/Produktų pardavimo ir pirkimo naudojantis Svetaine;

6. Šalys: vidaXL ir verslo klientas kartu;

7. Prekės/produktai: prekės, kurias vidaXL parduoda naudojantis svetaine.

8. Sąlygos ir nuostatos: dabartinės sąlygos ir nuostatos verslo klientams

2 straipsnis – Pardavėjo tapatybė

Pardavėjas, vidaXL Europe B.V., yra pagal Nyderlandų įstatymus įsteigta įmonė, turinti šią informaciją:

  • Adresas: Mary Kingsleystraat 1, 5928 SK Venlo, Nyderlandai
  • PVM mokėtojo kodas: NL820055220B01
  • Prekybos rūmų numeris: 09188362

(toliau - „vidaXL“ arba „Pardavėjas“).

3 straipsnis – Taikomumas

3.1. Šios sąlygos taikomos visiems vidaXL pasiūlymams ir kiekvienai vidaXL ir Verslo kliento sudarytai sutarčiai.

3.2. Bet kokie nukrypimai nuo šių Sąlygų yra atmetami, nebent Šalys aiškiai raštu susitartų kitaip.

3.3. Šias Sąlygas vidaXL pateikia Verslo klientui vidaXL Svetainėje arba Verslo kliento prašymu.

3.4. Verslo klientams nesuteikiama prieiga prie aukcionų regionuose, kuriuose siūlomos tokios paslaugos.

3.5. Verslo klientai gali dalyvauti aiškiai siūlomose lojalumo programose.

4 straipsnis – Verslo klientai

4.1 Verslo klientai turi užsiregistruoti verslo kliento paskyrai, kad galėtų pateikti užsakymus kaip verslas. Neįmanoma pateikti užsakymų įmonės vardu nesukūrus verslo kliento paskyros, taip pat nebus galima įvesti įmonės informacijos atsiskaitymuose, išskyrus verslo kliento paskyros atsiskaitymą.

4.2 Verslo kliento paskyros sukūrimas: verslo klientai turi pateikti savo tapatybę ir PVM mokėtojo kodą, kad būtų galima patvirtinti. Patikrinsime, ar PVM atitinka VIES registrą. Jei kyla abejonių, pasiliekame teisę atsisakyti sukurti paskyrą. vidaXL pasilieka teisę bet kuriuo metu nutraukti paskyrą, jei įtariame sukčiavimą ar kitus pažeidimus.

4.3 PVM grąžinimas.

  • 4.3.1 Verslo paskyros užsakymai. Jei įstatymai nenumato kitaip, naudojant verslo kliento paskyrą, PVM, jei taikoma, išskaičiuojamas iš bet kurio užsakymo užsakymo proceso metu. Papildomos informacijos galima rasti specialiame pagalbos puslapyje.
  • 4.3.2 Kiti užsakymai. Už užsakymus, pateiktus be verslo kliento paskyros, nebus galima susigrąžinti PVM.

5 straipsnis – Pasiūlymas 

5.1. Jei Pasiūlymas galioja ribotą laikotarpį arba tam tikromis sąlygomis, tai bus aiškiai nurodyta pasiūlyme. 

5.2. Pasiūlyme turi būti pateiktas išsamus prekių aprašymas, kad Verslo klientas galėtų tinkamai įvertinti pasiūlymą.

5.3. Nors vidaXL dės pagrįstas pastangas, kad užtikrintų savo svetainėje esančios informacijos tikslumą ir išsamumą, gali atsirasti klaidų (įskaitant spausdinimo ir programavimo klaidas). vidaXL pasilieka teisę ištaisyti tokias klaidas ir neprivalo laikytis jokios sutarties, sudarytos remiantis klaidinga informacija. vidaXL taip pat pasilieka teisę nutraukti bet kokią sutartį, sudarytą remiantis tokiomis klaidomis. 

6 straipsnis – Sutartis

6.1 Sutartis laikoma sudaryta tik įvykdžius visas šias sąlygas: Verslo klientas pateikia užsakymą, gaunamas visas mokėjimas, vidaXL išduoda užsakymo patvirtinimą, o vidaXL išsiunčia užsakymą. 

6.2 Jei verslo klientas pateikia neteisingą informaciją, vidaXL pasilieka teisę sustabdyti vykdymą, kol bus gauta teisinga informacija.

6.3 vidaXL gali įvertinti Verslo kliento gebėjimą įvykdyti savo mokėjimo įsipareigojimus ir gali atsisakyti arba nustatyti sąlygas dėl užsakymo, remdamasis pagrįstomis priežastimis. Apie tokius sprendimus Verslo klientui bus pranešta per tris dienas nuo sutarties sudarymo.

7 straipsnis - Kainodara

7.1. Išskyrus užsakymus, pateiktus vidaXL.nl arba vidaXL.pl, kai kainos nurodytos su PVM, nes prekės siunčiamos toje pačioje šalyje, visos kitos svetainės kainos bus rodomos be PVM, o PVM nebus taikomas. Gali būti taikomi papildomi mokesčiai, tokie kaip pristatymo mokesčiai. 

7.2 Papildomi mokesčiai, tokie kaip pristatymo ir mokėjimo mokesčiai, bus nurodyti svetainėje ir užsakymo metu. 

8 straipsnis – Pristatymas ir vykdymas 

8.1 Pristatymas

  • 8.1.1 Nurodyti pristatymo terminai yra apytiksliai ir atspindi protingų pastangų pareigą. vidaXL gali laisvai pasirinkti vežėją, o vėlavimas nesuteiks Verslo klientui jokios kompensacijos, išskyrus tyčinio ar didelio aplaidumo atvejus. 
  • 8.1.2 vidaXL pasilieka teisę pristatyti užsakymus keliose siuntose ir neprivalo pristatyti visų prekių vienu metu. 
  • 8.1.3 Jei verslo klientas ar paskirta trečioji šalis negali priimti prekių sutartu laiku pristatymo adresu, vidaXL pasilieka teisę arba palikti produktą pristatymo vietoje, jei ji būtų saugi, arba saugoti produktus. vidaXL gali pasiūlyti pakartotinį pristatymą už papildomą mokestį verslo klientui. Jei pristatymas galiausiai neįmanomas, mokėjimo prievolė lieka galioti, o verslo klientui gali būti išrašytos sąskaitos už papildomas išlaidas, įskaitant grąžinimo mokesčius. vidaXL pasilieka teisę pateikti produktus savo pasirinktoje vietoje, kad verslo klientai galėtų juos atsiimti. 

8.2 Rizikos perdavimas. Produktų praradimo ar sugadinimo rizika lieka vidaXL iki pristatymo Verslo klientui, nebent būtų susitarta kitaip. Jei Verslo klientas pasirenka savarankišką surinkimą, rizika perduodama perdavimo metu. Rizika perduodama Verslo klientui po to, kai pirmasis bandymas pristatyti pasirodo esąs nesėkmingas. 

8.2 Produktų atitiktis.

  • 8.3.1 vidaXL garantuoja, kad pristatyti produktai atitiks sutartį, atsižvelgiant į nedidelius specifikacijų nukrypimus (pvz., Dydį, svorį, spalvą ir kt.), Paprastai priimtinus pramonėje.  
  • 8.3.2 Akivaizdūs defektai/neatitiktis. Verslo klientas turi apžiūrėti produktus iš karto po pristatymo arba per pagrįstą laikotarpį po jo, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo gavimo. Prekių priėmimas reiškia, kad bus priimti visi akivaizdūs defektai, atitiktis sutarčiai, kuri pagrįstai galėjo būti nustatyta. Apie bet kokius matomus defektus turi būti pranešta vidaXL per 14 dienų nuo pristatymo; to nepadarius, bus prarasta teisė į remontą, pakeitimą ar pinigų grąžinimą. 
  • 8.3.3 Paslėpti defektai. Tais atvejais, kai defektai paaiškėja vėliau, Verslo klientas turi pranešti vidaXL per pagrįstą laikotarpį ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per du mėnesius nuo defekto nustatymo. Per šį laikotarpį nepranešus apie defektus, nebegalios jokios teisės į teisių gynimo priemones. Jei verslo klientas laiku praneša apie defektą, vidaXL savo nuožiūra nustatys tinkamą taisomąją priemonę, įskaitant, bet tuo neapsiribojant, remontą, pakeitimą, dalinį pinigų grąžinimą arba visišką pinigų grąžinimą.

9 straipsnis - Mokėjimas

9.1. Verslo klientas privalo sumokėti už savo užsakymą vienu iš jam prieinamų mokėjimo būdų, kaip aprašyta ir nurodyta atsiskaitymo procese ir specialiame pagalbos puslapyje. Tam tikri mokėjimo būdai gali būti apriboti verslo klientams, naudojantiems verslo paskyras. Sutartis laikoma sudaryta, kai vidaXL gauna visą mokėjimą. 

9.2. Jei verslo klientas neįvykdo savo mokėjimo įsipareigojimų per nurodytą laiką, jie laikomi nevykdančiais įsipareigojimų be pranešimo apie įsipareigojimų nevykdymą. vidaXL gali taikyti verslo klientui įstatymines palūkanas ir visus taikomus neteisminius surinkimo mokesčius. 

10 straipsnis – Nuosavybės išsaugojimas

10.1 Pristatytos prekės lieka vidaXL nuosavybe, kol Verslo klientas nesumokės visos mokėtinos sumos.

11 straipsnis – Atsakomybė

11.1 vidaXL atsakomybė

  • 11.1.1 Kiek leidžia įstatymai, vidaXL atsakomybė už bet kokį sutarties nevykdymą apribojama bendra suma, kurią verslo klientas sumokėjo už atitinkamą sutartį. 
  • 11.1.2. vidaXL neatsako už netiesioginę žalą, įskaitant, bet neapsiribojant, pasekminę žalą, prarastą pelną, prarastas santaupas, duomenų praradimą ar žalą, atsiradusią dėl verslo nutraukimo. 
  • 11.1.3 Šie apribojimai netaikomi, kai atsakomybės negalima išvengti pagal įstatymus. 

11.2 Verslo kliento atsakomybė: Verslo klientas kompensuoja vidaXL bet kokias trečiųjų šalių pretenzijas, išskyrus vidaXL ar jos direktorių tyčinio ar didelio aplaidumo atvejus. 

11.3 Nenugalimos jėgos aplinkybės

  • 11.3.1 vidaXL neatsako už įsipareigojimų nevykdymą nenugalimos jėgos (force majeure) atveju, kaip apibrėžta Nyderlandų sutarčių teisėje. 
  • 11.3.2 Nenugalimos jėgos atveju, Verslo klientas negali reikalauti atlyginti patirtus nuostolius. 
  • 11.3.3 Pagal Nyderlandų įstatymus force majeure neatleidžia skolininko nuo įsipareigojimų sumokėti pagal sutartį mokėtinas sumas. 

12 straipsnis – Skundų procedūra

12.1 Verslo klientas gali pateikti skundus bet kuriuo iš vidaXL svetainėje pateikiamų komunikacijos būdų.

12.2. Skundai dėl sutarties vykdymo turi būti pateikti nedelsiant, nurodant visą informaciją, per atitinkamą laikotarpį po to, kai Verslo klientas praneša apie problemą.

12.3 vidaXL atsakys į skundus per 14 dienų nuo jų gavimo. Jei sprendimui reikia daugiau laiko, vidaXL patvirtins gavimą ir nurodys, kada galima tikėtis išsamaus atsakymo.

13 straipsnis – Įvairūs

13.1 Pakeitimas: vidaXL pasilieka teisę keisti šias Sąlygas ir nuostatas be išankstinio įspėjimo. Bet kokie pakeitimai taikomi užsakymams, pateiktiems po pataisytos versijos paskelbimo. 

13.2 Atskyrimas: Jei kuri nors šios sutarties nuostata laikoma negaliojančia, neteisėta ar neįgyvendinama, tai neturi įtakos likusių nuostatų galiojimui. 

13.3 Nepriklausomumas: Jokia šios sutarties nuostata negali būti aiškinama kaip partnerystės, bendros įmonės ar atstovavimo santykių tarp Šalių užmezgimas.

13.4 Subrangovai. vidaXL pasilieka teisę sudaryti subrangos sutartis dėl visų ar dalies paslaugų, reikalingų sutarčiai įvykdyti.

14 straipsnis – Ginčai

14.1 VidaXL ir verslo kliento sutartis, kurioms taikomos šios sąlygos, išimtinai reglamentuoja Nyderlandų įstatymai.

14.2 Visi ginčai, kurie gali kilti dėl sutarties ir kurių nepavyksta išspręsti taikiai, gali būti išimtinai pateikti Oost-Brabant, Hertogenboscho vietos teismui. Tai priklauso nuo to, kiek privalomos jurisdikcijos taisyklės riboja šį pasirinkimą. vidaXL ir rop-shipping tiekėjas gali išspręsti savo ginčus įpareigojančiomis konsultacijomis arba arbitraže.

 

vidaXL tinklalapio naudojimo Nuostatos ir sąlygos   

Versija: 2020-06-01

Turinys   

1 straipsnis - Sąvokos   

2 straipsnis - Taikomumas   

3 straipsnis – Pirkėjo paskyra   

4 straipsnis – Tinklalapio naudojimas   

5 straipsnis – Užsakymai   

6 straipsnis - Aukcionai   

7 straipsnis - Atsiliepimai   

8 straipsnis – Paskyros nutraukimas ir Tinklalapio funkcionalumas 

9 straipsnis – Privatumas ir asmeniniai duomenys   

10 straipsnis – Intelektualinė nuosavybė ir trečiosios šalies informacija   

11 straipsnis - Atsakomybė 

12 straipsnis- Kita   

1 straipsnis - Sąvokos  

  • Paskyra: paskyra, kurią turi sukurti vartotojas, kad galėtų atlikti užsakymus, dalyvauti Aukcionuose ir palikti atsiliepimus.   
  • Parduodanti trečioji šalis (-ys): trečioji šalis, siūlanti Vartotojams prekes Tinklalapyje.   
  • Vartotojas: bet kuris Tinklalapio lankytojas.
  • Naudojimo nuostatos ir sąlygos: šios vidaXL tinklalapių naudojimo nuostatos ir sąlygos.   
  • Atsiliepimas: atsiliepimas, kurį gali palikti Vartotojas apie vidaXL, Tinklalapį ir/ar Parduodančią trečiąją šalį (-is).  
  • Aukcionai: Aukcionai vykdomi vidaXL Tinklalapyje.  
  • vidaXL: vidaXL Marketplace Europe B.V.  pagrindinė būstinė (5928 SK) Venlo, Mary Kingsleystraat 1.  
  • Tinklalapis: aktyvus tinklalapis esantis URL adresu vidaxl.nl ir bet kuris kitas tinklalapis ar URL adresas ar taikomoji programa skirta vidaXL.  

2 straipsnis - Taikomumas  

  1. Šios Naudojimo nuostatos ir sąlygos yra taikomos bet kokiam Tinklalapio naudojimui, įskaitant Paskyros naudojimą.  
  2. vidaXL pasilieka teisę laikas nuo laiko keisti šias Naudojimo nuostatas ir sąlygas. Pakeistos Naudojimo nuostatos ir sąlygos bus taikomos nuo jų publikacijos Tinklalapyje momento. Dėl šios priežasties rekomenduojama reguliariai peržvelgti Naudojimo nuostatas ir sąlygas.  

3 straipsnis – Pirkėjo paskyra  

  1. Užsakymų atlikimui, dalyvavimui Aukcionuose ir Atsiliepimų palikimui yra būtina sukurti Paskyrą. Vartotojas gali sukurti Paskyrą pateikdamas prašomą informaciją internetinėje Tinklalapio formoje. Šią formą rasite paspaudę nurodą “Naujas klientas?”.  
  2. Paskyrai sukurti Vartotojas privalo:  
    1. būti ne jaunesniu nei 18 metų amžiaus Paskyros sukūrimo prašymo momentu;  
    2. turėti galiojantį el. pašto adresą.  
  3. Sukūrus Paskyrą, Vartotojas gaus patvirtinimo el. laišką. Aktyvavus Paskyrą Vartotojas galės prisijungti pasinaudojęs savo el. pašto adresu ir jo pasirinktu slaptažodžiu.  
  4. Konkretus el. pašto adresas gali būti panaudotas tik vieną kartą Paskyrai sukurti. Paskyra yra išskirtinai asmeninė, negali būti perduodama ir yra susieta su Vartotoju, sukūrusiu Paskyrą.  
  5. Vartotojas privalo užtikrinti, kad informacija, kurią jis pateikia kurdamas Paskyrą ir tolimesnėje komunikacijoje su vidaXL yra teisinga, pilna ir nepasenusi. Bet kokie asmeninės informacijos pasikeitimai gali būti pakeisti paties Vartotojo, prisijungus prie Paskyros ir atlikus pakeitimus.  
  6. Vartotojas turi išlaikyti savo slaptažodį konfidencialiu ir turi imtis pagrįstų priemonių užkirsti kelią neįgaliotiems tretiesiems asmenims gauti žinias naudojant slaptažodį ir / arba Paskyrą.  
  7. Vartotojas privalo nedelsdamas pranešti vidaXL apie praradimo, vagystės ar (įtariamo) piktnaudžiavimo ar neteisėto naudojimosi slaptažodžiu ir / arba Paskyra trečiąja šalimi atvejį. Iki to laiko, kol šis panešimas bus gautas vidaXL, Vartotojas bus atsakingas už bet kokius nuostolius, patirtus nuo slaptažodžio ir / arba Paskyros panaudojimo.  
  8. Jei vidaXL išsiaiškins ar turės pagrindo įtarti, kad neįgalioti tretieji asmenys naudojasi arba gali naudotis vartotojo Paskyra, vidaXL pasilieka teisę nedelsiant blokuoti atitinkamą Paskyrą, ir reikalauti iš Vartotojo žalos atlyginimo, jei tokią patyrė, be vidaXL atsakomybės už padarytą žalą, kurią patyrė Vartotojas.  

4 straipsnis – Tinklalapio naudojimas  

  1. Vartotojas garantuoja, kad jo informacija ir pateikti duomenys yra teisingi, išsamūs ir patikimi. vidaXL pasilieka teisę patikrinti pateiktos informacijos ir duomenų teisingumą ir pašalinti Vartotojo informaciją ir duomenis, jei gali būti įrodyta, kad jie neteisingi, arba jų teisingumas negali būti patikrintas.  
  2. Vartotojui neleidžiama:  
    • sutrikdyti Tinklalapio veikimą arba naudoti programinę įrangą, kuri galėtų sutrikdyti Tinklalapio veikimą;  
    • inicijuoti procesus arba leisti jiems vykti, jei galima pagrįstai įtarti, kad jie riboja kitų interneto vartotojų veiklą, arba neigiamai veikia Tinklalapio naudojimą;  
    • veikti kito Vartotojo vardu.  
  3. Vartotojui neleidžiama kopijuoti ar viešinti (naudojant gilumines sąsajas ar kitaip) Tinklalapį arba bet kurią jo dalį be išankstinio raštiško vidaXL sutikimo.  

5 straipsnis – Užsakymai  

  1. vidaXL Bendrosios nuostatos ir sąlygos ir vidaXL Grąžinimo sąlygos yra taikomos visiems užsakymams iš vidaXL, atliktiems Tinklalapyje. Vartotojas sutinka su šiomis Bendrosiomis nuostatomis ir sąlygomis ir Grąžinimo sąlygomis, sukurdamas Paskyrą.  
  2. Užsakymams iš Parduodančios trečiosios šalies Tinklalapyje, gali būti taikomos Parduodančios trečiosios šalies (-ių) Bendrosios nuostatos ir sąlygos ir Grąžinimo sąlygos. Jos gali būti rastos Parduodančios trečiosios šalies įmonės puslapyje. Jei Parduodanti trečioji šalis neturi atskirų Bendrųjų nuostatų ir sąlygų ir / ar Grąžinimo sąlygų, tuomet sudarant pirkimo-pardavimo sutartį tarp Vartotojo ir Parduodančios trečiosios šalies, bus taikomos vidaXL Bendrosios nuostatos ir sąlygos ir vidaXL Grąžinimo sąlygos.  

6 straipsnis - Aukcionai  

  1. vidaXL Aukciono sąlygos yra taikomos dalyvavimui aukcionuose vykdomuose vidaXL Tinklalapyje. Vartotojas sutinka su šiomis Aukciono sąlygomis sukurdamas Paskyrą arba kai Vartotojas pirmą kartą dalyvauja Aukcione.  
  2. Vartotojui neleidžiama bet kokiais būdais nesąžiningai ar netinkamai įtakoti varžytines.  

7 straipsnis - Atsiliepimai  

  1. Po pirkimo Tinklalapyje, Vartotojui vidaXL vardu gali būti pasiūlyta įvertinti vidaXL, Tinklalapį ir / ar. Parduodančią trečiąją šalį (-is), paliekant Atsiliepimą. vidaXL pasilieka teisę, bet ne pareigą, patalpinti Atsiliepimą Tinklalapyje arba paskelbti jį bet kokiu kitu būdu, įskaitant Vartotojo pateiktą vardą, gyvenamąją vietą ir Atsiliepimo datą.  
  2. Tuo atveju, jeigu Atsiliepimai renkami trečiosios šalies vidaXL vardu, Atsiliepimams taikomos bendrosios nuostatos ir sąlygos ir / ar trečiosios šalies nuostatos ir sąlygos.  
  3. vidaXL pasilieka teisę nepublikuoti Atsiliepimo arba pašalinti jį iš Tinklalapio, jei Parduodanti trečioji šalis gali įrodyti kad šis Atsiliepimas:  
    • pažeidžia galiojančius teisės aktus ir galiojančias taisykles;  
    • pažeidžia viešąja tvarką ir elgesio normas;  
    • yra tik prekės apžvalga;  
    • nėra susijęs su atitinkama Parduodančia trečiąja šalimi;  
    • jame yra asmeninės Parduodančios trečiosios šalies informacijos; 
    • jame yra URL adresas arba reklama; 
    • yra apgaulingas.  

8 straipsnis – Paskyros nutraukimas ir Tinklalapio funkcionalumas  

  1. vidaXL pasilieka teisę vienašališkai atmesti Vartotojus ar nutraukti jų Paskyras, jei tam yra priežastis, pavyzdžiui tokia, kaip:  
    • neteisėtas Tinklalapio ir / arba Paskyros naudojimas ar piktnaudžiavimas jais;  
    • nesugebėjimas laikytis šių Naudojimo nuostatų ir sąlygų ar Aukciono sąlygų.  
    • nesugebėjimas laikytis susitarimų tarp Vartotojo ir vidaXL ir/arba Parduodančios trečiosios šalies (-ių).  
  2. Be to, vidaXL turi teisę riboti, neleisti arba atšaukti tam tikrus galimus veiksmus ar laikinai blokuoti Paskyros naudojimą 8.1 straipsnyje aprašytais atvejais.  
  3. Visais atvejais vidaXL pasilieka teisę nebeatlikti tam tikrų Tinklalapio funkcijų ar jas pakeisti.  

9 straipsnis – Privatumas ir asmeniniai duomenys  

  1. Vartotojo pateikti asmeniniai duomenys vidaXL tokie, kaip jo vardas ir adresas, telefono numeriai ir el.  pašto adresas yra tvarkomi vidaXL rinkmenose, kurios yra vidaXL nuosavybė. Ši informacija bus naudojama vidaXL su tikslu valdyti Paskyras ir Aukcionus, apdoroti užsakymus, pristatymus ir sąskaitas, bei galimam tarpininkavimui ginčuose tarp Vartotojų ir Parduodančios trečiosios šalies (-ių).  
  2. Visais atvejais Vartotojas gali pasiekti, keisti ir pildyti savo asmeninius duomenis, prisijungdamas prie savo Paskyros.
  3. Iš esmės, vidaXL neteiks duomenų trečiosioms šalims, nebent to prireiks atlikti susitarimą su Vartotoju. Pavyzdžiui, vidaXL pateiks Vartotojo vardą ir adresą, el. pašto adresą ir telefono numerį Parduodančiai trečiajai šaliai (-ims), nes to reikės parengti pirkimo-pardavimo sutartį tarp Vartotojo ir Parduodančios trečiosios šalies (-ių). Komunikacija tarp Vartotojo ir Parduodančios trečiosios šalies valdoma vidaXL el. pašto taikomąja programa. Komunikacija saugoma vidaXL serveriuose ir gali būti gauta ir panaudota vidaXL dėl šių priežasčių:  
    • padėti Vartotojui ir/arba Parduodančiai trečiajai šaliai iškilus klausimams ir/ar problemoms;  
    • įvertinti ar Parduodanti trečioji šalis atitinka/atitiko reikalavimus;  
    • ir analizuoti proceso tobulinimus.  
  4. Tinklalapyje naudojami slapukai. Slapukai, pavyzdžiui, naudojami įsiminti pateiktus prisijungimo duomenis. Be to, Tinklalapyje yra naudojami trečiosios šalies slapukai.  
  5. Vartotojas gali nustatyti savo naršyklę taip, kad negautų slapukų Tinklalapio naršymo metu. Tuo atveju yra tikimybė, kad Vartotojas negalės naudotis visomis Tinklalapio funkcijomis arba jo prieiga prie tam tikrų Tinklalapio dalių ir/arba Paskyros bus apribota.  
  6. vidaXL pasilieka teisę saugoti duomenis apie lankytojo veiksmus Tinklalapyje (naudotą IP adresą ir kitus duomenis) jei kils įtarimų kad vykdomas netinkamas ir/arba neautorizuotas Tinklalapio naudojimas per Vartotojo paskyrą.  
  7. Daugiau informacijos apie vidaXL Vartotojo asmens duomenų naudojimą ir slapukų naudojimą Tinklalapyje galite rasti Tinklalapio skyriuje Sauga ir privatumas.  

10 straipsnis – Intelektualinė nuosavybė ir trečiosios šalies informacija  

  1. Jei nenurodyta kitaip, visos teisės, įskaitant autorių ir kitas intelektinės nuosavybės teises (dėl pateiktos informacijos) Tinklalapyje yra saugomos vidaXL, tiek, kiek jos nėra saugomos trečiųjų šalių / licencijų turėtojų, kad informacija būtų prieinama.  
  2. Vartotojas gali konsultuotis (dėl pateiktos informacijos) Tinklalapyje ir padaryti jos kopijas asmeniniam naudojimui, pavyzdžiui, spausdinti arba ją saugoti. Bet koks kitoks panaudojimas, pavyzdžiui, Tinklalapio (ar jo dalių) saugojimas ar atkūrimas atskiroje interneto svetainėje arba Tinklalapio (ar jo dalių) jungčių, hipersaitų ir giluminių nuorodų sukūrimas yra draudžiamas be raštiško vidaXL leidimo.  
  3. Informacija Tinklalapyje yra iš dalies teikiama trečiųjų šalių, pavyzdžiui, Parduodančių trečiųjų šalių ir kitų Vartotojų (Atsiliepimų atveju). vidaXL negali būti laikoma atsakinga už nuostolius, susidariusius dėl trečiųjų šalių Tinklalapyje pateiktos neteisingos, neišsamios ar neteisėtos informacijos.  
  4. Tinklalapyje gali būti nuorodos į išorinius interneto puslapius. vidaXL negali būti laikoma atsakinga už naudojimą ar turinį interneto puslapių į kuriuos veda nuoroda iš Tinklalapio, ar iš kurių veda nuoroda į Tinklalapį.  

11 straipsnis - Atsakomybė  

  1. Vartotojas pripažįsta, kad atliekant užsakymus iš Parduodančios trečiosios šalies (-ių), pirkimo sutartis sudaroma tarp Vartotojo ir Parduodančios trečiosios šalies ir kad vidaXL nėra ir nebus šios sutarties šalis.  
  2. Todėl vidaXL neprivalo tikrinti arba vertinti Parduodančios trečiosios šalies Tinklalapyje parduodamų prekių kokybės, kiekybės ar veiksnumo ir negali būti atsakinga už bet kokią žalą dėl to, kad pateikta informacija yra neteisinga, neišsami ar neteisėta.  
  3. Jei vidaXL atsako už nuostolius, ši atsakomybė visais atvejais ribojama už atitinkamos prekės pardavimo kainą, kuri išrašyta Parduodančios trečiosios šalies sąskaitoje Vartotojui.  
  4. vidaXL atsakomybė, kokio pobūdžio ji bebūtų, yra tik iki sumos, kurią kompensuoja vidaXL atsakomybės draudimas nesutarimų atveju.  

12 straipsnis- Kita  

  1. Jeigu viena ar daugiau šių Naudojimo nuostatų ir sąlygų yra ar tampa neprivalomomis, netinkamomis ar neįvykdomomis, kitos sąlygos išliks pilnai galiojančiomis. Tokiu atveju vidaXL pakeis atitinkamą sąlygą nauja, nustatyta vidaXL ir kiek įmanoma artima nagrinėjamai sąlygai.  
  2. Tinklalapio, Paskyros ir šių Nuostatų ir sąlygų naudojimui yra išimtinai taikomi Olandijos teisės aktai.   

 

 


 

Priedas (-ai)

Sąlygos ir taisyklės

Bendrosios Sąlygos Aukcionams

Prekių grąžinimo taisyklės

Privatumo ir slapukų taisyklės